• Professional advice
  • Order before 23.59 uur shipped today (choose Trunkrs)
  • Almost always available (+31 73 762 0 762)
  • Monday open late (odd weeks)

FAQ

zigbee scene schakelaar koppelen draadloze schakelaar mesh Homey Philips zone regeling terugkoppeling HUE Hue lampen koppelen switch trigger Installeren van Z-wave modules slim stopcontact factory reset How to remove a vera controller from my account Verschil Fibaro controllers verschillen home center How does a Z-wave heating system works
How does the RMA procedure work

Je hebt een product dat defect is of niet goed functioneerd, of je wilt een product retourneren. Hoe regel je dat?

1)Verpak je product zorgvuldig! 
Wij dragen zorg voor het verpakken van de producten die we opsturen. Dit doen we door materialen zoals opvulling en dergelijke te gebruiken. Ben je er niet zeker van dat je product wil houden na aankoop? Bewaar de verzenddoos en het vulmateriaal dan zodat je alles hier ook weer in kan retourneren. Dit scheelt afval en zo weet je zeker dat het product ook weer in goede staat bij ons aankomt.

Bij beschadigde producten die binnen 14 dagen retour komen houden wij bij terugbetaling 30% van het aankoopbedrag in.

 

2)Een defect artikel.
ROBBshop geeft standaard 2 jaar garantie op bij ons gekocht producten.

3) Het artikel voldoet niet aan uw verwachtingen.
Bij ROBBshop heb je altijd 14 dagen bedenktijd. Mocht je binnen deze periode niet tevreden zijn dan kan je in je account een RMA aanvraag doen. Na goedkeuring door ons kan je het artikel terugsturen naar onze winkel. Als het artikel defect is dan mag je ons om een retourlabel vragen. Bij retourneren van het producten binnen de 14 dagen bedenktijd zijn de retourkosten voor de klant.

Bij ontvangst controleren wij of het artikel en de verpakking onbeschadigd zijn. Mochten er krassen op het artikel zitten of de verpakking beschadigd zijn dan kunnen wij helaas niet het volledige aankoopbedrag terugbetalen. 

Om een RMA aanvraag te doen:
- Login op je account
- Links in het scherm ziet u <SERVICE AANVRAAG>
- in het midden verschijnen uw orders met daarachter de tekst <SELECTEER>

Selecteer de producten en de reden van retour. Graag een duidelijke omschrijving bij een defect van het product.
Na het indienen van uw RMA zullen wij binnen 5 werkdagen uw RMA in behandeling nemen.

Na goedkeuring van de rma kan je het artikel met een uitgeprint RMA formulier aan ons retourneren.

 
Customer Service Phone

+31737620762
mon-fri: 10am-5pm and sat 10am-3pm

 
Adress

Gerstakker 16 5236 VG Empel Netherlands

Google maps